söndag 14 oktober 2012

Taggad för göta älv tävlingen på lördag!

God morgon igår va vi iväg och fiskade lite gädda i en av våra favorit sjöar, och jag fick mig ett par stycken, det va jäkligt kul kan jag säga.  Nu är jag lätt taggade inför tävlingen som kommer på lördag i göta älv, tror jag är mer taggad än gubben denna gången, min kära far skall med på denna tävlingen också hoppas han tar hem många stor gäddor, gör han inte det så är han väldigt bra på att kasta iväg sina drag hit och dit hihi.  Det finns bara ett hinder som kan få hindra denna dag, det är min förkylning som jag har dragit på mig, men fan den som ger sig får ta och dricka en massa varmt och över vinna detta. Vi skall ta båten direkt ifrån rörö och köra hela vägen upp i älven, vi startar nog halv sju så det blir tidig afton :-)  håll nu både tummarna och tårna att vi kan ta hem detta eller åtminstone komma bra till, skit fiske på er alla andra som kommer ställa upp på göta älv tävlingen :-)

Många förkylnings kramar ifrån oss :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar