lördag 20 oktober 2012

Tävlingen i kungälv!!!

Säger ju då det seger till Team PikeBone fan vad kul tävlat två gånger o drar hem priset på 12500:- så jävla kul. Men det roligaste var att robban från nyttfiske sa till oss igång ni kommer ta hem detta o sen gör vi det med, kan ju knappt tro det =).

Tävlingen annars vart helt underbar, det regnade som fan hela dagen nästan , men vi gav fan att vi ska ta nåt första stoppet så sa vi vi kör in i vassen o driver på insidan på 0,6 meters djup o sen small det på anders sa fan nu sitter jag fast igen , men sen började den dra ut lina då, då  kom han på fan det är nog en fisk hehe, o jag tänkte ja det är väl en liten då så tog fram hoven som inte är så står!!!! liten örings håv men den kunde vi fan inte ta med haha gäddan var ju för lång, så på med handsken så tog vi upp den  aj nu har du mej med på kroken för jag mitt dumma nöt tänkte inte vart krokarna satt men tur den var lugn, så vi mäte den o tog bild sen fick den simma hem igen ville inte väga den för den satt illa med krocken så ville den skulle komma i så snabbt som möjligt,
Anders karlsson team pikebone!!!
Robert från nyttfiske!
sen sponsorn från bios!

Jag o Kungen Robban ju =)


Tog en bild på mej o gäddan!

Nu kommer vi ta upp båten för iår så vi kan göra om den till nästa år för då jävlar ska det tävlas. alla tre är taggade redan,
Tackar sen alla som höll i tävlingen tackar sportfiskebutiken i kungälv o sponsorn från bios. o lille robban=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar