torsdag 18 oktober 2012

Torsdag!

Idag jobbar man länge till 7 idag men vad gör det man får ju hålla på med sitt intresse,
Ni som inte förstått detta så jobbar jag på Tjatlajn i kållered, trivs som fisken i vattnet kan man ju säga hehe, Imorgon är det fredag ja då har jag massa o göra ska först jobba sen blir det hem o göra klart allt i båten för fisket på lördag för då är ju tävlingen i älven, 



Det verkar vara många team som ska vara med så det ska bli riktigt kul, men har ju bara fiskat i älven två gånger i mitt liv så man får väl ta åt sig av alla andra som är med som kan detta mer än jag själv. men klart jag har fått tips om lite ställen det blir att prova i älven.
Så Team PikeBone kommer vara på hugget helt klart frun är så taggad så hon kommer bara ränsa allat hehe=) 

Ja vad blir det för beten att köra med kommer lätt testa mitt buster jerk för den funkade så bra sist 8 stycken blev det ju sist.
                               

Det kommer nog bli lite jigg med om jag känner mej rätt hehe, o där finns det så mycket så jag vet inte vad man ska testa  Savage gear real eel blir det iallafall.

Men nu får jag jobba blir mer imorgon när båten är klar=) ha det gott skit fiske på er alla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar