fredag 26 oktober 2012

Fisket i =)

Ja då har vi kommit hem efter lite fiske blev ju inte allt för länge efter som vi drog ut senare men det blev två små denna gången o jag bommade zero till mej=). men jag var ju glad att Katarina och Mattias fick vars en o jag tappade en men Mattias bommade en större tror vi blev bara helt stopp o vi såg ringen som blev efter fisken, men det ville inte sitta kvar på kroken.
snart ditt igen med samma gäng på Måndag om allt blir som vi sagt men då blir det ju klart en hel dag, nu var vi bara iväg nån timme för fy vad kallt det blev 0 grader när vi kom till bilen.
Katarina tog sin på papigoja buser jerk.
Mattias tog sin på skitmört.
Jonas tog på ingen för jag fick ingen haha. men på måndag kör vi stenhårt=)

Efter som vi tävlade lite så förlorade jag stort=) men nu står det 1-0 till Mattias efter som han fick störst. Men får väl säga Grattis till dom två som fick fisk......
men här kommer bild på deras Stora =)




Mattias PB haha skojja =)



Den var sååå STOR=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar