tisdag 23 oktober 2012

Lite allt möjligt. 10/23

Ja snart är det helg o då står det fiske på schemat som vanligt när vi är lediga ihop=)
Våra favoritbeten
Har kollat ut lite beten som vi har som favoriter inte
 för vi har så mycket än men det kommer med tiden allt tar sin tid klart, så jag får väl lätta ut en bild på våra beten vi fiskar mest med=)










Vart vi ska fiska kommer jag nog inte ta på bloggen men det är ingen hemlig sjö så dom som känner mej vet vart den ligger så mer behöver man ju inte säga,
I helgen blir det ta upp båten för att börja riva ner den o bygga så som vi vill ha den nästa år blir det måla den men så den kommer bli helt svart o vit inne på golvet, kommer nog bli riktigt nice det=)

Vi tre som tävlar är ju inom familjen o det är rätt kul sen är vi inte dom bästa fiskarna tjejen är rätt ny på detta med gädda o det är hennes far med, jag har väl fiskat gädda mycket men inte på detta sätt som vi fiskar nu, så det är alltid kul o lära sig mer av det så har ni läsare lite tips om vart det är bra, jag lär mej mer o mer varje dag lär känna nytt fiske folk hela tiden efter som jag jobbar på Tajtlajn i kållered, trivs som fisken i vattnet=)

som sagt vi kan ej många ställer i gbg området men försöker hitta ställen hela tiden, kom gärna med tips


MVH Team PikeBone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar