fredag 30 november 2012

God morgon idag har jag vart på advents morgon, barnen är lika duktiga som vanligt, så stolt mamma som får uppleva detta :=) Nu har vi inte varit och fiskat på nästan 2 veckor, för min kära sambo gjorde illa sin rygg riktigt illa, så vi fick åka till farbror doktorn och fick smärtstillande för ryggen, men nu så mår han bra igen så i morgon bitti skall vi iväg och äntligen få fiska och hoppas man kan få en som är lite större än dom man har lyckats få upp. Men vi kommer inte åka och fiska själva denna gång utan vi skall ha med två gubbar till :=) så det skall bli spännande och väldigt roligt att fler är med.  Så nu hoppas jag på att vi kan få oss en 10 + :=). Idag så la robban upp ett video om Thermotic flytunderställ, lätt att man skulle vilja ha detta ställ...jag som är så frusen av mig skulle nog behöva något som håller denna värmen, med detta pris så kankse det håller borta kylan :=)

så bloggen kommer snart bli uppdaterad igen efter denna fiske dag :=)
skit fiske på er alla och va rädda om varandra :=)




                                                 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar