fredag 2 november 2012

Sävelången

God dagens alla glada sportfiskare,  nu sitter man här hemma i sin ensamhet och inväntar att få komma och jobba kväll :-) då tänkte jag att varför inte blogga lite så tiden går :-) nu är det drygt en vecka sen jag kom mig ut och fiskat, så jag hoppas att det kommer bli av nu i helgen,  i såfall så har jag beslutat att jag vill testa på Sävelången igen och hoppas på en liten större gädd fångst denna gång,  nu när det inte finns några gäddtävlingar på ett tag så får jag och gubben min tävla imot varandra,  och i våran egna lilla tävling så e det klart jag som leder med 1-0 :-) idag har dom 2 års jubileum på tajtlajn så där har dom fullt upp med allt, ingen risk man kan få tag på sin gubbe då inte ;-)  hoppas dom får sålt mycket och att allt går bra!

Ha nu en underbar helg alla och ut och fiska med er nu :-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar